25 Kasım 2009 Çarşamba


saçlarım çok uzun ve röfleli..bakımı çok zor. çok şampuan denedim. bakım kremleri, doğal bitkisel bakımlar ama en sonunda istediğimi buldum; Head&Shoulders, mükemmel bir şampuan. her saça göre ürünü var.
Normalde bir saç bakım uzmanına sorsanız piyasada(alış-veriş mağazalarında) satılan hiç bir şampuanı önermiyorlar ama onlar ne derse desin piyasadaki şampuanlardan birazcık daha pahalı olan bu şampuanı herkese öneriyorum. Biraz sertleştirdi saçımı çünkü krem yokmuş içinde..ayrıyeten krem aldım..Ben ekstra dolgunluk aldım en güzel bunun kokusu vardı. Önce 2 defa şampuan uyguluyorum, sonra röfleli saçlar için koruyucu krem, en sonunda azcık elma sirkesi karıştırdığım durulama suyunu döküyorum saçıma. biraz daha duruluyorum. merak etmeyin sirkenin kokusu hiç kalmıyor buram buram şampuan kokuyor saçınız. saçlarımı kurutuyorum hani bulaşıkları yıkadığınızda gıcır gıcır yaparya,saçlarımı tutup aşağı doğru çekdiğimde aynen o ses çıkıyor :) belki saçımın cinsinden de olabilir. dümdüz ve sert bir saçım var. eğer bu aralar şampuanınızdan memnun değilseniz mutlaka deneyin derim ben....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder