11 Kasım 2009 Çarşamba

Kolpaçino


Dün akşam uzun zamandır yapmadığım ve çok özlediğim şeyi yapıp Çin Restaurantına gittim, tabi arkadaşımla birlikte! Hıımm çok özleşim doya doya yedim :) gerçekden çok lezizdi.
daha sonra erken olduğunu düşünerek sinemaya girmeye karar verdik ama halimiz biraz komikdi. çünkü yaklaşık bir 10-15 dk
gişenin önünde bekleyip hangi filme gireceğimizi düşündük. Çok zor dakikalardı çünkü ilgimi çeken pek film yoktu. Fransız filmi Büyük Aşk ve Kolpaçino arasında gidip geldik ha birde Aşk Geliyorum Demez filminide gözden geçirdik ve en sonunda binbir zorlukla Kolpaçino filmine girmeye karar verdik. Ben ilk defa böyle filmi sinemada izledim çünkü önemli olmayan, ilgimi çekmeyen hiç bir filme girmem normalde ama gülmek istemiş canım herhalde :) Sonuç evet film kötü, espriler de kötü ama güldüm yani neden güldüm bilmiyorum ama biz Türk milleti seviyoruz sanırım içinde küfür ve belden aşağı esprilere gülmeyi...şaşırdım kendime ama eğlendim. sadece güzel vakit geçirmek istiyordum ve öyle oldu. ama benim kadar boş vaktiniz yoksa ve saçma sapan şeylere gülecek durumda değilseniz gitmeyin, ama benimle aynı ruh hali içindeyseniz
çok güleceksiniz emin olun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder