16 Kasım 2009 Pazartesi

2012



Evett sonunda geldi.Büyük bir heyecanla beklediğim film sonunda 13 kasım da tüm dünya da vizyona girdi ve ben 14 kasım da izledim. Dört dörtlük muhteşemdi diyemem,hatta hayal kırıklığına uğradım beğenmedim diyebilirim ama müthiş görsel efekt şöleni izledik. Film biraz uzun ve ben bitsin artık diye sıkıntıya girdiğimi farkettim. Çoğu sahnede yok canım bu kadar da olmaz,olamaz diyorsun, film çok yapmacık olmasından dolayı beni hiç etkilemedi. Hatta çıktım ertesi gün unuttum diyebilirim.

Dünyanın evet bu şekilde bir batıp insanlığın yok olabileceğine, evet inanırım, çok mantıklı ama bir grup insanın bu şekilde kurtulabileceğine pek inanasım gelmiyor. Filmde rusların parası, amerikalıların kahramanlığı ve zekası, çinlerin teknoloji üzerinde becerileri ön plana çıkarılmış ve aynen şu mesajı veriyor "paran varsa dünya batsada yaşarsın"......Sanki bu film amerika tarafından tüm dünya devletlerine bir uyarı vermek için hazırlanmış. Çünkü sadece amerika tarafından seçilen devetler ve zengin insanlar o gemiye binip kurtulabildi.

Sonuç şu ki çok merak edenler evet mutlaka izleyin içinizde kalmasın. Fakat benim izlemeye gerek yok diye düşündüğüm bir film. Ama son bir gerçek daha varki filmi izledikden sonra tüm bunların 2012 de olabileceğine inanmıyorsun ve dünyanın sonu gelecekse de bunun 2012 de olacağı çok mantıklı gelmiyor.

3 yorum:

  1. yönetmeni alman oldugu icin buradada cok konusuldu ama daha cok sIkIcI oldugu yönünde yorumlar, hatta izleyenler yarisindan sonra uyuduk falan diyorlar, dogruymus demekki:) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. evet doğru. izleyen herkes aynı fikirde ama yinede türkiye de rekora gidiyor.

    YanıtlaSil
  3. cok kötü bir filmdi, bizde gecen haftalarda izledik. Esimle tipik amerikan filmi diyeye sonunu getirdik filmin. :-)

    YanıtlaSil