28 Eylül 2009 Pazartesi

kış modu

Bayramdan sonra bir yoğunlukdur devam ediyor bizim işlerde...ama ben kış moduna girdim
bile. artık askılı t-shirt ve açık ayakkabıları kaldırdım. yarım kollu ve babetler giyiyorum. sabah ve akşamları serin, öğlen hala denize giriliyor buralarda. ben pek denizden hoşlanmıyorum. evet
denizde büyümeme rağmen çok hoşlanmıyorum. karşıdan izlemek, deniz kenarında oturup kitap
okumak bana göre daha eğlenceli. sadece pazar günleri izinliyim ve o 1 gün de çabucak geçiyor hiç anlamıyorum akşam oluyor hemencik. kışı seviyorum ama çok uzun sürüyor biraz sıkılıyor insan hele bodrum da yapacak hiç bişey yok. sadece sinema var, belki kahve için bir cafe sonra bitti..sanırım ben gençlik dönemi geride bırakmışım artık yapacak bişeyde bulamıyorum:)

işler biraz azalınca çalışma saatlerim değişecek o zaman biraz daha fazla zaman ayırabilicem kendime..kış modu şimdiden herkese hayırlı olsun :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder