28 Eylül 2009 Pazartesi

kitaplar..en sevdiğim şeyler




Ayşe Kulinin Osmanlı Devletinin yıkılış dönemi, kurtuluş savaşının başlaması ve Cumhiriyetin kuruluş dönemine denk gelen zamanda bir Osmanlı ailesinin hayatını iki kitapda çok güzel anlatmış. Ben ilk kitap olan Veda yı okurken biraz sıkılmış gibiydim sonradan çok hoşuma gitti. İkinci kitap Umut a yeni başladım sayılır ama elimden bırakamıyorum. Osmanlı Devletinin yıkılması ile sona eren halifelik dönemi ve Cumhuriyetle birlikte hayatlarına yansıyan onca yenilik ve devrimler çok güzel anlatılmış..Herkese tavsiye ederim. Benim kadar boş vakti olan var mı bilmiyorum ama ben iş yerinden çıkınca akşamları yapacak hiç bir şeyim olmadığı için sürekli kitap okurum, film izlerim. En son Slumdog Millionaire izlemiştim. Biraz fazla uzun geldi sıkıldım tam 2 saat sürüyor film ama değişik, dramatik hiç görmediğimiz bir yaşam tarzı. izlemek isteyenlere tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder