22 Ekim 2009 Perşembe

amannn

alışamadım ben blog'a...uzun zaman olmuş yazmayalı..sanırım hayatım çok tek düze yazacak bişeyim yok gibi :) birazda kim okuyacak bunları diye düşünmekden yazacak bişey bulamıyorum...bizim işlerimiz azaldı..sonbahar, benimde doğduğum mevsim olmasından
dolayı çok sevdiğim bir mevsim hiç bitmesin isterim..hafif sıcak hafif serin çok sakin
geçiriyorum ben bu mevsimi ruhsal olarak...yazın yoğunluk ve sıcak, kışın yağmur,fırtına, soğuk
ve bodrumun sessizliği benim ruhsal dengemi hafif bozuyor, sinirli asabi oluyorum ama sonbahar
gerçekden kendimi dinlediğim, kendimle konuştuğum harika günler,hiç bitmesin istiyorum..
bu ara kendim için hiç bişey yapmıyorum :( sadece kitap okuyorum, bomboş günler geçiriyor
kendi kendime hayıflanıyorum...böyle de olmazki diye..sonbaharda ben çok kendimle kaldım çok
düşündüm bu ara isyanlardayım hayatla ilgili..hemen bu ruh halinden kurtulmalı her bayan gibi
önce alışverişe çıkmalıyım :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder